wtorek, 30 października 2012

Hej! Jestem Wiktoria i napiszę coś o sobie.

Moda fascynuje mnie odkąd pamiętam. Projektanci, znane marki, modelki. To dla mnie magiczny świat, w którym chciałabym kiedyś zaistnieć nawet jakimś małym osiągnięciem.
Mój styl ciągle się rozwija. Wzbogacam się o nową wiedzę ze świata mody. Staram się kupować ubrania, z którymi modę stworzyć nowe, ciekawe stylizacje. Raczej nie idę w jednym kierunku. Lubię urozmaicać mój wizerunek.
Kocham biżuterię. Kosmetyki zajmują mi całą szufladę. Butów nigdy nie mam dość. Uwielbiam robić sobie i innym nowe fryzury. Sama próbuję też trochę projektować. 
Ale i tak moją największą pasją jest fotografia, dlatego na stronie znajdziecie też od czasu do czasu kilka zdjęć nie związanych z modą.

Mam nadzieję, że spodoba wam się nasz blog i podpowiecie nam jak mogłybyśmy ulepszyć nasze stylizacje. Czekamy na wasze uwagi i porady.



Pozdrawiam, Wiktoria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz